2 Aralık 2011 Cuma

Benimkisi Bir Asansör Rezaleti


Bugün cuma olduğu için çok mutluydum. Gülücükler saçarak servise bindim. Eğlendik baya serviste. Çok güzeldi. Sonra eve geldim. Apartmanın karşısına çantamı koydum, aramaya başladım anahtarı. Sonra en arkasına baktım çantamın. Buldum anahtarı. Apartmanın kapısını açtım, içeri girdim. O heyecanla koşa koşa asansöre binip düğmeye bastım. Sonra asansör aynasının karşısına geçip saçma sapan yüz ifadeleri, ölü taklidi, salak kız taklidi ve benzeri şeyler yapmaya başladım.

Hep düşünürüm iyi ki asansörün içinde kamera yok. Yoksa batmıştık biz!
...derken kapı açıldı. Ben, iki elim yanaklarımı sıkarken ve dilimi çıkarmış bir halde kadına aynadan baktım. Yüz ifadesi korkunçtu ve sanırım beni deli sandı. Kadına iyi günler deyip asansörden çıktım hemen. Sonra bizim evin kapısına doğru yöneldim. Ama kapının bizim kapının aynısı olmadığını, bu kapının daha koyu bir renkle boyanmış olduğunu gördüm ve kendimi, filmlerde izlediğim; zaman makinesine girip de her şeyin eskiye dönüşünü izleyen insanlardan biri olduğumu sanmıştım. Ama sonradan yanlış katta olduğumu fark ettim . Kadına söyledim ve asansöre bindim.

Sonunda eve geldim ve asansörden kurtuldum. Ne kadan güzel bi' duygu.

2 yorum:

  1. ahaha :D cuma günü ben de çok neşeli olurum, pazar günü hiç olmadığım gibi... ama çok fena olmuş yahu. ne arıyomuş o kadın da orada. bir rahat bırakın bari asansörde :D yanlış katsa tamamen kabus :D

    YanıtlaSil
  2. Asansör deyince hep fantaziler murphy filan gelse de akla orası şebeklik yapma yeridir. Kesinlikle katılıyorum:D Kadın seni görünce yolunu değiştirmese bari:D

    YanıtlaSil