25 Kasım 2011 Cuma

Yılbaşına Az Kalmış Meğersem!


Geçenlerde fark ettim de yılbaşına az kalmış. Evet. Hem de çok az.

Yılbaşı deyince aklıma her yerin bembeyaz olması ve ağaçları sallayınca kafama karların dökülmesi geliyor. Ama rüyamda bile yok. Çünkü yaşadığım iklime uymuyor. Öyle bir şanssızlığım var. Yılbaşını karsız geçiriyorum ben de.

Bir de hiç yılbaşında tombala oynamadım. Yılbaşında evde oturup Noel baba programlarını da izlemedim. İki sene önce yılbaşımı en iyi arkadaşımla geçirmiştim. Ama o çok güzeldi. Eğlenmiştik baya. Ama iki sene önceydi o. Şu anda öyle bir ihtimal yok.

Ayrıca bu yılbaşının nasıl geçeceği hakkında bir fikrim yok. Ama eğer bana sorsalardı kafe gibi bir yer hoş olabilirdi yılbaşı için. Çok kalabalığı seven biri değilim ben.

*Yeni yılınız kutlu olsun şimdiden :)

4 yorum:

  1. Ben de vitrinlerin noel temalarını görünce farkettim gerçekten az kalmış yeni yıla :) Bu yıl ben de çok istiyorum kar yağmasını, umarım yılbaşı gecesi yağar :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden mi? :) Senin de kutlu olsun o zaman! :)
    Seni hatırlıyorum elma! Eski blogun için üzüldüm
    -Sadece Umut'tu bir zamanlar...

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yılbaşı çok yalnız olacağım için hüzünlüyüm.. hiç iyi geçmeyecek gibi:/

    YanıtlaSil
  4. Tombala güzel fikirmiş :) nostalji olsun bu sene bize..

    YanıtlaSil